18 lutego 2021 Udostępnij

Dieta na lepszą sprawność seksualną

Problemy z osiągnięciem wzwodu są spowodowane różnymi czynnikami. Wielu mężczyzn nie zdaje sobie sprawy z tego, jak duży wpływ na sprawność seksualną mają codzienne nawyki żywieniowe. Oto poradnik, w którym tłumaczymy, jakie produkty należy wprowadzić do swojego jadłospisu, aby czerpać więcej przyjemności ze zbliżeń z partnerką.

Jakich produktów unikać? 

Aby podwyższyć swoją sprawność seksualną, należy przede wszystkim ograniczyć spożywanie pokarmów, które wpływają na osłabienie przepływu krwi w naczyniach krwionośnych. Seks z krwią ma bardzo wiele wspólnego. Mężczyzna może osiągnąć wzwód tylko wtedy, gdy do ciał jamistych prącia napłynie odpowiednia ilość krwi. Jeśli ukrwienie członka jest słabe, ma to ogromny wpływ na ogólną sprawność seksualną mężczyzny. 

Na układ krwionośny w sposób bardzo niekorzystny działają produkty bogate w niezdrowe tłuszcze pochodzenia zwierzęcego, czyli tłuste mleko, ser żółty, tłuste mięsa, mielonki czy masło. Jeszcze gorzej działają tłuszcze z grupy trans. Są to tłuszcze, które w naturalnych produktach żywnościowych praktycznie w ogóle nie występują. Jedzenie bogate w tłuszcze trans to frytki, hamburgery, hot dogi, zapiekanki, ciastka itd. Oczywiście, nie trzeba popadać w paranoję i na zawsze rzucać tego typu żywności. Zawsze trzeba kierować się po prostu zdrowym rozsądkiem i odpowiedzialnością. Tylko wtedy, gdy jedzenie bogate w niezdrowe tłuszcze będziemy jeść bardzo często, podniesie się poziom złego cholesterolu oraz dojdzie do zatknięcia się naczyń krwionośnych. 

Nie tylko tłuszcze 

Seksuolodzy wskazują, że jednym z najczęstszych powodów spadku sprawności seksualnej jest otyłość. Prowadzi do niej spożywanie niezdrowych tłuszczy, cukru, dużych ilości soli czy białej mąki. Najlepiej jest na bieżąco kontrolować swoją masę ciała. Zachęcamy, aby maksymalnie ograniczyć jedzenie słodyczy, wszelkiego rodzaju słonych przekąsek, fast foodów, ciastek, pączków czy drożdżówek. W celu zachowania pełnej sprawności seksualnej warto też porzucić używki, przede wszystkim papierosy. 

Czy porzucenie soli jest trudne? Niekoniecznie. Z powodzeniem można zastępować ją aromatycznymi ziołami takimi jak pieprz, majeranek, tymianek, czosnek, kminek, oregano lub bazylia. Sól spożywana w zbyt dużych ilościach przyczynia się do powstania nadciśnienia tętniczego, co także ma spory wpływ na pogorszenie jakości seksu. Dodatkowe informacje znajdziesz na stronie https://viagra.edu.pl/leki-na-potencje.html

Co zatem należy jeść, aby odzyskać sprawność seksualną? Dieta na seks powinna być bogata przede wszystkim w gotowane i surowe warzywa, ciemne pieczywo, chude sery i mleko, ryby, kasze, drób, makarony pełnoziarniste, chude wędliny, orzechy oraz oleje. Ponadto warto do swojego codziennego jadłospisu włączyć popularne afrodyzjaki. 

Afrodyzjaki 

Porzucenie hamburgerów na rzecz warzyw to nie wszystko. Jednym z najpopularniejszych afrodyzjaków są goździki. Można dodawać je zarówno do napojów jak i innych potraw. Spożywanie goździków powoduje podwyższenie libido. Dodatkowo, ich zapach jest dość specyficzny, dlatego może wprowadzić partnerów w przyjemny, romantyczny nastrój. Podobnymi właściwościami odznacza się imbir. Warto go dodawać do potraw na ciepło oraz drinków. 

Kolejny element, który należy włączyć do swojego codziennego jadłospisu, to jajka. Zawierają one aminokwas zwany argininą, który ma wpływ na zwiększenie produkcji spermy. Wielu panów sięga także po arbuza. Czy rzeczywiście jest to afrodyzjak, skoro w większości składa się on z wody? Okazuje się, że tak. W arbuzie znajduje się cytrulina, czyli substancja podwyższająca libido.

Artykuł partnera

Redakcja

farmactive.pl