24 stycznia 2022 Udostępnij

Akademia Silimax – pharmpedia od NEKK dla Filofarm

​Dla Farmaceutycznej Spółdzielni Pracy Filofarm agencja NEKK opracowała strategię kampanii promocyjnej kierowanej do farmaceutów, jak i pacjentów. W efekcie powstała platforma e-learningowa – Akademia Silimax, na której farmaceuci mogą dowiedzieć się więcej o wybranej jednostce chorobowej, następnie zweryfikować swoją wiedzę za pomocą testu.

NEKK z FSP Filofarm współpracuje już od sześciu lat. W ramach stałej współpracy agencja marketingu farmaceutycznego dba o szerokie portfolio klienta realizując szereg projektów obejmujących m.in: rebranding opakowań, komunikację do farmaceutów, pacjentów, materiały dla sił sprzedaży czy strony internetowe.

Najnowszy projekt dla Farmaceutycznej Spółdzielni Pracy „Filofarm” obejmował stworzenie „pharmpedii” – narzędzia skierowanego do farmaceutów o roślinnym leku Silimax. NEKK przygotował platformę e-learningową, na której znalazła się animacja produktowa o leku Silimax. Farmaceuta po zapoznaniu się z prezentacją i poprawnym rozwiązaniu testu wiedzy miał szansę wygrać nagrodę.  Zapraszając tą grupę zawodową do udziału w akcji NEKK przygotował dedykowane przesyłki obejmujące m.in. pakiet materiałów informacyjnych oraz przepiśniki. Dodatkowo zespół agencji marketingu farmaceutycznego opracował materiały POS do aptek. Obecnie trwają prace nad materiałami kierowanymi do pacjentów (między innymi serwis www).

„Zrealizowaliśmy kilkadziesiąt projektów związanych z platformami edukacyjnymi zarówno dla farmaceutów jak i lekarzy czy pacjentów. Pierwsze dwie grupy wymagają bardzo specyficznego podejścia i zrozumienia przez marketerów ich potrzeb. Zależy nam by programy edukacyjne dla medycznych grup zawodowych były wartościowym źródłem wiedzy. Lekarze i farmaceuci mają niewiele czasu na edukację. Co miesiąc pojawiają się nowe leki i suplementy. Naszym zadaniem jest ułatwić tym grupom zawodowym zdobywanie szybkiej, konkretnej wiedzy w formie, która zostanie zapamiętana. Akademia Silimax jest bardzo dobrym przykładem sprawnie zrealizowanej kampanii edukacyjnej. Z platformy skorzystało niemal 1000 farmaceutów” – mówi Izabela Wańka z agencji NEKK.

NEKK to agencja reklamowa której oferta skoncentrowana jest na szeroko rozumianym rynku ochrony zdrowia oraz marketingu farmaceutycznym. Od ponad 10 lat realizuje projekty sprzedażowe i wizerunkowe dla branży pharma.

NEKK to ponad 50 doświadczonych specjalistów, którzy pod jednym dachem łączą kompetencje w kluczowych obszarach: strategia i analiza, eventy, programy edukacyjne, kreacja, produkcja dtp, copywriting, korekta, oraz obsługa klienta. Tak kompleksowy zakres kompetencji pozwala przyjąć szerszą perspektywę w myśleniu o tym, co jest możliwe w marketingu farmaceutycznym.

Klienci NEKK to zarówno duże koncerny farmaceutyczne, kliniki medyczne, czy stowarzyszenia lekarskie. W ostatnim czasie NEKK prowadził m.in. projekty dla Merck Group, Herbapol Poznań, Novascon Pharmaceuticals, Bayer, Biofarm, Bioderma, Angelini Pharma, Apotex Polska, Synoptis Pharma, czy dla Grupy NEUCA.

Artykuł sponsorowany

Redakcja

farmactive.pl

Komentarze (0)