6 lipca 2023 Udostępnij

NEKK projektuje Key Visuale dla poznańskiego Herbapolu

​Należąca do Grupy NEUCA agencja NEKK zaprojektowała Key Visuale dla marek Arcalen, Nie Chrap i rodziny leków Ucholek. Kampania dla Arcalen już przed wakacjami pojawi się w internecie i będzie targetowana do wąskich grup odbiorców. Dwa ostatnie odświeżane brandy należą do spółki Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne „PROLAB” Sp. z o. o. wchodzącej w skład Grupy kapitałowej PZZ HERBAPOL S.A. Strategia komunikacyjna marek obejmuje kampanię internetową oraz materiały informacyjne dla farmaceutów.

NEKK współpracuje z Herbapol Poznań od początku tego roku. Odpowiadał za koncepcję i realizację 30 sekundowego spotu telewizyjnego dla marki Sylimarol. Trzy  marki tj. Arcalen – roślinna maść na stłuczenia i urazy, preparat Nie Chrap, którego działania polega na zwiększeniu napięcia podniebienia miękkiego oraz tkanek miękkich gardła, co zapewnia rozszerzenie dróg oddechowych oraz rodzina produktów Ucholek, na stany zapalne w jamie usznej zyskały całkowicie nowe, świeże Key Visuale.

Arcalen otrzymał od nas identyfikację, która pozwoli targetować reklamy dla różnych grup – dla miłośników gór, sportowców, rodzin na wakacjach. Key Visuale „Must have” są oryginalne, różnorodne, a jednocześnie spójne, dzięki czemu pozwalają na łatwą identyfikację leku przez pacjenta. Ucholek z kolei wymagał od nas podejścia uniwersalnego, ponieważ zamiarem Klienta jest, by komunikować głównie całą rodzinę preparatów na problemy uszne. Tak jak w przypadku produktu Nie Chrap skupiliśmy się na podkreśleniu aspektu „ziołowości”. To zlecenie jest kontynuacją współpracy z Herbapol Poznań przy spotach dla marki Sylimarol. Cieszy nas, gdy klienci wracają, zlecają kolejne projekty, bo to oznacza, że są zadowoleni – mówi Daria Kaczmarek z NEKK Grupa NEUCA.

NEKK przygotował także szereg projektów uzupełniających dla wszystkich marek: banery, rollupy, papeterie oraz ulotki.   

„Kampania dla marki Arcalen będzie geotargetowana. Oryginalna stylistyka połączona z nośnym hasłem „Must have” pozwoli nam szeroko docierać do odbiorców. Wraz z rozszerzeniem oferty produktowej naszej Grupy postanowiliśmy odświeżyć wizerunek marek Niechrap i Ucholek. Postawiliśmy na nowoczesną kolorystykę i uniwersalne przesłanie” – komentuje Monika Budzyń-Wilkiewicz, kierownik marketingu, Herbapol Poznań.

 

O agencji NEKK

NEKK to należąca do Grupy NEUCA agencja reklamowa, której oferta skoncentrowana jest na szeroko rozumianym rynku ochrony zdrowia oraz marketingu farmaceutycznym. Od ponad 10 lat realizuje projekty sprzedażowe i wizerunkowe dla branży pharma. NEKK to ponad 50 doświadczonych specjalistów, którzy pod jednym dachem łączą kompetencje w kluczowych obszarach: strategia i analiza, eventy, programy edukacyjne, kreacja, produkcja dtp, copywriting, korekta, oraz obsługa klienta. Tak kompleksowy zakres kompetencji pozwala przyjąć szerszą perspektywę w myśleniu o tym, co jest możliwe w marketingu farmaceutycznym.

Klienci NEKK to zarówno duże koncerny farmaceutyczne, kliniki medyczne, czy stowarzyszenia lekarskie. W ostatnim czasie NEKK prowadził m.in. projekty dla Merck Group, Herbapol Poznań, Novascon Pharmaceuticals, Bayer, Biofarm, Bioderma, Angelini Pharma, Apotex Polska, Synoptis Pharma, czy dla Grupy NEUCA.

Artykuł sponsorowany

Redakcja

farmactive.pl

Komentarze (0)